mandag, november 20, 2006

En tidlig julegave kan også hjælpe...

på ens humør og manglende læselyst!

Jeg har i den seneste tid haft problemer med at læse og skrive opgaver, da der jo er så meget andet i mine tanker. Og så ja, oven i købet også den mindre hals betændelse som absolut ville befinde sig hos mig denne her tid. Derfor mente Mette, at det ville være godt for mig at få en af mine gaver (Ja, der kommer flere til jul) i aftes. Hun vidste, det ville gøre mig glad.

Jeg fik en bog; "Hushjælp søges", skrevet af Sophie Kinsella.

Og kan sige, at det har hjulpet! Er nu nået til side 275, og er ved at sukke over at, den allerede snart er færdig. Det kan ikke passe. Men det gode, er at jeg nu har fået læselysten tilbage og forhåbentlig også bedre lyst til at skrive den opgave, der skal afleveres i næste uge.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kan man kalde en sød kæreste. Det er jo meningen vi skal hjælpe hinanden :) Dejligt, det hjælper rigtig på humøret.

Bruno sagde ...

JEP! det er godt med lidt motivation ind imellem.
Bare klø på min pige.

Lizelotte sagde ...

Mette er sød :-)

Klejs sagde ...

Sød kæreste... Såda nen har jeg heldigvis også.

Var den ikke god! Så sjov og tæerkrummende pinligt.

Anonym sagde ...

Klejs, ja bestemt en sjov bog, som jeg grinede meget af, lige det jeg trængte til.