fredag, november 03, 2006

Så I mig?

Hver torsdag på kanal 5 kl fra 21 til 22.50 kommer der et program; "kan du danse?" og i går var jeg med. Så I mon mig...?? *G*

Men ikke som danser ;o) Men som tilskuer og det passer mig godt. Jeg kan simpelthen ikke danse, og det ved I godt!
Det var faktisk sjovt og anderledes at overvære et program, der optages direkte. Og jeg ser det hele, og I seere ser måske kun det halve. Nu forstår jeg lidt bedre af teknikken bag optagelserne fx. til et program, og det fascinerede mig mere end at se 12 unge mennesker danse forskellige trin. De dansede nu flot, men dans siger mig bare ikke rigtig noget.

3 kommentarer:

Klejs sagde ...

Øv... Har ikke Kanal 5. Men hvorfor var du egentlig der? Kan ikke forstille mig, at du frivilligt har villet være med til det. Mon det er kæresten? ;-)

Anonym sagde ...

Klejs, ja det var Mette :) hun skulle egentlig være der sammen med en veninde, men hun blev syg, så jeg overtog billetten, da jeg alligevel havde fri fra skolen om fredagen.

Jeg er ikke vild med at se dans i tvét, men det var faktisk sjovt at se dans som tilskuere - og det var et ekstra plus, at jeg kunne se hvordan man optog til et program direkte. Dette var langt mere spændende.

Anonym sagde ...

Hejsa Christina.
Ville fortælle at jeg har været herinde og kigge i dag. Du skriver rigtigt godt og jeg har fået lyst til at kigge ind igen og følge med i dit liv indimellem. Min space-adresse kan du få gennem Cathrine :-)
Tak for sidst forresten!
Knus Helle