fredag, november 24, 2006

Nu gav det mening...

Langvarig periode med træthed, halsbetændelse, hovedpine og svært ved at være fysisk aktiv uden at være hurtig træt gav mig endelig et svar: nemlig kyssesyge!

Ja, jeg har kyssesyge. Lægen mangler stadig svar på den anden blodprøve, men er sikker på, at det er dét. Min hals er hævede, mandlerne større end normalt og jeg har været plaget af kronisk træthed. For satan, det er da dejligt at få "diagnosen" på, hvad man fejler, men helt ærligt. Er tidspunktet passende? Nej, vel :)

Jeg skal tage det med ro, ikke foretage mig så meget fysisk, ikke dyrke kontaktsport de næste 3 måneder (det var hårdt!), vist nok heller ikke alkohol, men det sagde lægen endelig ikke noget om. Og jeg vil mest være plaget af træthed i en lang periode, så HURRA til mig *GG*

Tænk jer, fra et B menneske til A menneske er jeg nemlig hurtigt blevet! Jeg vil ændre på det, så snart det går over. Det er træls at gå tidligt i seng.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor er det surt at få kyssesyge, men det må være en lettelse at vide hvad man fejler efter så lang tid.
God bedring til dig, glæder mig til at se dig igen næste weekend :-D

Anonym sagde ...

Ej ved du hvad - KYSSESYGE. Det var godt nok træls!

Lizelotte sagde ...

Stakkels dig!! God bedring...

Klejs sagde ...

Ja, Doug fortalte mig det...

Er heldigvis for gammel til at få kyssesyge. :-)

Anonym sagde ...

Ej hvor træls! Sender dig tanker om god bedring. Knus Helle

Lizelotte sagde ...

Klejs, det tror jeg faktisk ikke man kan blive - jeg havde det som noget-og-tredve-årig...

Anonym sagde ...

Lizelotte: Ok, så æder jeg ordene i mig igen. Men Doug har haft kyssesyge, jeg blev ikke smittet. Måske har jeg haft den, forklædt som den ondeste omgang influenza...

Unknown sagde ...

Extra resources replica ysl handbags over here Dolabuy Chloe click to read more Valentino Dolabuy