torsdag, marts 15, 2007

Læsning = forsømt!

Jeg har forsømt læsningen! Noget jeg ikke er stolt af. Jeg er ikke kommet i den periode, hvor jeg har manglende lyst - tværtimod! Jeg har bare manglende tid - eller bedre bagt - manglende GOD tid til læsning i afslapning. Jeg glæder mig til, når alting er på plads, kan jeg lægge mig ned og nyde bøgerne igen.
Jeg er jo i praktik nu, så jeg skal ikke læse så mange faglige bøger, men der er desværre skæve arbejdstider der har stået min læsning i vejen.

Jeg har nogle bøger hjemme i mit nye værelse, der venter på at blive læst, så det bliver så godt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kender til det, du skriver! Jeg ælsker at læse skønlitteratur og det har man bestemt ikke tid til mens man studerer (eller også er for træt til at læse, når man lige har læst 100 sider faglitteratur!). Jeg nyder også friheden til at læse!! Hvis du mangler læsestof, så vil jeg anbefale Elsebeth Egholms 4 bind om århusianske journalist Dicte.. hun skriver om hændelser der er sket fornyligt og bygger en kriminalroman ud fra det. Har netop læst bog nr 4 (nærmeste pårørende) - den var bare så god!
Masser af go læselyst når du får tid ;-)