mandag, marts 12, 2007

Surprise - I fik sgu mig!

Jeg havde aftalt med Cat, at vi skulle mødes i lørdags og have det hyggeligt og bare nyde at være ude. Efter vi havde været på en café, var det på tide at vi skulle finde os en god restuarant. Vi gik op ad strøget fra Nørreport st. og da vi fik øje på en italiensk resturant, der så ud til at være lækker, så vi nærmere på menuén. Jeg stod og kiggede ivrigt på menuén, men Cat stod bagved, og talte på mobilen, så jeg tænkte at hun var ligeglad med menuen.

Indtil, jeg kunne mærke, at der var nogen der prikkede på mig. Jeg tænkte, at det var Cat og vendte mig om, og så at der stod en masse piger foran mig, og det var sgu mine venner, der ville overraske mig ved at fejre, at jeg var blevet 25 år.

Cat havde planlagt en tur i denne italienske restuarant, hvor vi skule få tre retter- menu, hvor der bestod af italienske baguette med hvidløg og tomat, lækkert! Til hovedretten fik vi så noget godt kød, kartofler grønsager og champiogns sauce til. Vi afsluttede med en chokolagelagkage, der var så stor!
Bagefter skulle vi en tur i byen - en hyggelig pub, hvor vi var heldige at få tre runde borde med høje stole.

Jeg blev fandme overrasket - jeg havde jo ikke forventet det - jeg havde fødselsdag og så færdig, men de piger var ikke enige! De syntes, at jeg skulle fejre dagen med manér. Og det gjorde vi så. Og det bedste var, at jeg SLET ikke havde forventet det. Jeg havde ikke engang mistanke om det, selv om de nogle gange nær havde talt over sig.

Så piger, I gjorde det godt og tusind tak for en dejlig aften, også selv om jeg var i centrum for en aften.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så blev du fejret :) en fornøjelse! Det var en god aften!!

Anonym sagde ...

Hej søde
Det var en fornøjelse at være med til at overraske dig :-D
Du kunne vist ikke lide at være i centrum, men det skal man jo nogle gange i livet