fredag, marts 23, 2007

Online fra Sydhavn!

Ja, overskriften siger alt.

Jeg er flyttet ind- og internettet er koblet til internettet! Jeg har boet her i en uge nu, og det er bare skønt at der er kortere afstand til praktikken.
Værelset er ikke helt klart endnu, har ikke brugt så meget tid på at indrette det endnu, men det kommer nok, lidt efter lidt. Regner med at fire kasser ikke bliver brugt, da meget af det var køkkenting, og det får jeg ikke rigtig brug for, da bofællen har de fleste udstyr her, og dem bruger jeg bare.

Glæder mig til at bruge mine gavekort snart - forhåbentlig til værelset, så der kommer noget helt nyt.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Spændende hva... dit eget værelse i det store københavn ;)

Anonym sagde ...

Velkommen til København :-)
Go' weekend, kram

Anonym sagde ...

Dejligt at høre:)

Ha en god weekend

Knus fra Lise