torsdag, marts 08, 2007

Håndværker?

Jeg erkender gerne, at jeg bestemt ikke tilhører til dem, der kan ordne praktiske ting på ingen tid!
I går aftes skulle jeg og Mette skille et klædeskab af, så det kunne komme til mit nye værelse, men det gik ikke så godt. Da vi næsten var færdige, og skulle lige tage de sidste skabe, røg to sider af skabet af og ramte gulvet - UPS - ikke godt. Små ridser blev der desværre til.
Idag havde vi lånt Mettes søsters bil, så vi kunne køre skabet til værelset, og det tog os tid at få tingene til bilen og det var ikke den bedste pakning, vi havde set, men det lykkedes os da at få tingene i bilen.

Da vi var hjemme igen, skulle vi flytte et fjernsyn ned i kælderen, tabte vi næsten fjersynet! Så blev vi enige om, at vi aldrig nok skal satse på et håndværker-firma. Det har vi nemlig andre til, heldigvis!

Nu er værelset malet - skabet er til - sengen er købt. Nu mangler vi bare at få mine ting fra Odense hertil, så jeg kan bo der. Glæder mig faktisk.

Ingen kommentarer: