mandag, september 24, 2007

Me like it

Køkkenet er skinnende ren og dufter godt (lige nu!), og det går garanteret et par dage, inden duften forsvinder igen, og køkkenet bliver beskidt igen.

Og det bedste er, at det ikke var mig som gjorde køkkenet rent - det gjorde Adam. Han syntes at køkkenet trængte til en omgang (det syntes jeg nu også, men udsatte tanken om at gøre rent hele tiden) - og han gjorde det i eftermiddags med at vaske gulvet to gange! Det sagde han i hvert fald, og han satte microovnen på plads igen - Christian havde taget hans med, og satte hans anden ovn ned på køkkenbordet, så vi stadig havde en ovn, men ovnen blev bare på bordet, indtil nu.. Great - for nu har vi mere plads på bordet til vores mad eller at lave mad på det.

Jeg synes faktisk ikke at køkkenet har set så pænt (og rent) som nu - selv ikke da Christian boede her, og han gjorde ellers rent, da jeg flyttede ind. Nu håber jeg at Adam bliver boende her så længe jeg også gør. Det er ikke slemt med fyre, de kan gøre rent når de VIL.

Nu håber jeg, at Adam vil gøre badeværelset rent, men tror det nu ikke, efter køkken-omgangen, så jeg må tage turen. Engang.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er du heldig med Adam. Jeg drømmer om en privat hushjælp - jeg hader også alle de huslige pligter...

Torsten