fredag, november 23, 2007

Husk at rose dig selv

en gang i mellem...

Jeg har arbejdet godt med min opgave denne uge, og jeg har lige givet mig selv fri for resten af dagen. Jeg har nemlig skrevet tre sider i dag, og mangler nu kun to sider, så er min opgave fuldendt. Jeg skal dog stadig gennemse opgaven og rette lidt.

Jeg vil rose mig selv for mine indsats i denne uge, ved at forkæle mig med et dejligt bad om lidt, finde smart tøj frem (hmm, har ingen men fantaserer mig frem til det) og handler lidt mad og vin på vej til Cathrine, hvor vi så indtager vores sædvanlige taco-mad og hygger os, indtil vi skal til en fest senere i aften. Ja, aftenen skal nemlig nydes!

GOD WEEKEND TIL JER ALLE

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare godt Chris!! god ide at nyde fredagen!! Så er der kun en uge til vi ses