mandag, november 26, 2007

Internet i toget

Da internet kom til mode for ca 10-15 år siden, de fleste fik e-mail adresser og begyndte at se de gode ved internettets kunnen. Vi kan emaile, bestille tingene online fra hele verden, og nu de nyere opfindere som blogs. Dengang, da vi havde fælles internet derhjemme, drømte man jo om at have eget internet i værelset - det er normalt nu om dage.

Og dengang drømte vi nok også om at kunne være online i toget når vi skulle på en lang rejse igennem lille Danmark. Nu har jeg lige læst at DSB vil lave en prøve periode med fri internet i toget. Det er da smart!
Men jeg sidder nu i toget med mit eget 3-net, og nyder at være online i den lange rejse på 1½ time, hvor jeg desværre er for træt til at læse, men i stedet stene mig ud.

2007, vi har alt for mange smarte dims nu om dage! Hvad er der at få i 2017? Det er jeg spændt på! Hvad tror I, der er at se i 2017?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det har du helt ret i, og det teknologi-dyr som mig er faktisk spændt på hvad fremtiden har at tilbyde på :-p

Anonym sagde ...

Uha det tør jeg næsten ikke at svare på - det er da lige før at maskinerne bliver mere menneskelige, som i filmen med Robin Williams.

Anonym sagde ...

Uha det tør jeg næsten ikke at svare på - det er da lige før at maskinerne bliver mere menneskelige, som i filmen med Robin Williams.