fredag, februar 01, 2008

Are we going to Brazil?

Der var spillermøde ved fodboldklubben i går aftes inden træningen. Vores to trænere ville snakke med os om sæsonen 2008 og en mulig Brasilientur.. What?!

Vi havde fået ny træner efter nytår, så nu skulle Lennart ikke styre os alene, men have en assisstent - det er så den unge fyr fra Brasilien (han ser nu ikke brasiliansk ud!), Arnoldo. Han står for den tekniske med os, hvor Lennart er mere til den praktiske.

Der var hurtigt gennemgået for sæsonen 2008 - hvor det bare var praktisk orienterende. Vores mål er at rykke op til Københavnsserien. Men vi så allermest frem til at høre hvad trænerne ville med Brasilien.
Lennart og Arnoldo har store ambitioner med os i 2008 - de synes at vi har gjort det flot i 2007, og tror bestemt at vi kan gøre det bedre i 2008. (tak trænere)
Arnoldo har forbindelser i Brasilien, og de vil have os til at deltage i en træningslejr med intense træning, kampe mod forskellige hold og styrke os som hold.
Det hele lød så godt - 7 eller 10 dages træningslejr, hotelophold, teknik og kampe. Vi kan forbedre os som spillere og som hold. Det kommer selvfølgelig til at koste meget - men vi kan lave så meget, at beløbet vil være mindre.

Hele holdet vil med, deriblandt mig og en pige, der faktisk skulle have været i Thailand det tidspunkt, men hun vil undersøge om hun kan komme hjem før, bare for at kunne tage med.

Men mit dilemma er som altid: kommuniaktion. Jeg ved at jeg ikke får en tolk bevilliget til turen. Det er helt umuligt. Jeg kan muligvis få en tolk med, men desværre kun på frivillig basis. En tolk skal frivilligt tolke for mig, og det skal helst være alt gratis for tolken at komme med.
Trænerne har sagt at vi kan arbejde meget for at tjene pengene ind, og det kan måske betyde at tolken får en gratis tur mod at tolke for mig.
- Det lyder selvfølgelig godt! Men hvad hvis vi ikke tjener pengene ind nok? Hvad hvis jeg ikke kan finde en tolk, der kan og vil komme med os og tolke for mig under turen?

Satans.. Men turen vil bestemt være en tur værd- men vil jeg tage afsted alligevel, hvis jeg ikke skaffer en tolk? det ved jeg faktisk ikke og skal i de næste uger finde ud af det. Men jeg vil MED.

6 kommentarer:

Bruno sagde ...

Brazil! Det lyder da helt vildt.
Bare det var mig / FAR

Anonym sagde ...

Ja, det er vildt! Men det kræver også at holder er med på det - og at jeg FÅR en tolk med på turen.

- Men sikke et super tilbud fra trænerne.

Anonym sagde ...

Brasilien? Jeg synes det lyder fedt og synes du skal tage afsted alligevel, for sådanne chancer får man ikke hver dag hi hi :-)
Men kan selvfølgelig godt forstå du vil have tolk med, kender det fra mig selv, da jeg skal til USA med skolen snart og skal også helst have tolk med.

Men som sagt: Tag afsted og få det bedste ud af det ;-)

Anonym sagde ...

Glemte at skrive mit navn på forrige kommentar. Det er Camilla O ;-)

Anonym sagde ...

Camilla, tro på mig når jeg siger at jeg overvejer det kraftigt - men da det er en træningslejr, måske på 10 dage. Jeg vil ikke få det samme udbytte af de tekniske ændringer af trænerne, men ja det er en chance jeg bestemt ikke skal gå glip af.

Anonym sagde ...

Ja helt klart :) Krydser fingre for dig at du får tolk med.