tirsdag, februar 12, 2008

dejlig dag

Lige nu er jeg ved at varme suppen til frokost - og glæder mig over - at jeg endelig er begyndt at skrive min bachelor igen. 2 sider er skrevet, og jeg har sorteret litteratur fra, så jeg håber at det er den rette vej.

Har været god til at dyrke motion de sidste par uger, ca 3-4 gange om ugen, den seneste var i går. Jeg cyklede ca 8 km til Grøndal Centret for at være med til spinning sammen med fodboldholdet. Derefter igen 8 kms cykling hjem. Jeg var godt trætte i benene i går aftes, men det var bestemt tilfredsstillende.

Nu skal jeg lige læse lidt mere til opgaven, vaske den store mængde af køkkenting op og lave middag til to gæster i aften.

Jeg nyder det bare! Og i oven købet, så skinner det udenfor. Det luner på en dejlig dag.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er det dejligt at læse, kan ikke lade være med at smile

Anonym sagde ...

Sådan, bare gi`den gas :-)
Kan du li`spinning?
FAR

Anonym sagde ...

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg synes om spinning - men ved i hvert fald, at jeg ikke skal spinne alene.. :) er mere til cykling.