fredag, februar 15, 2008

Klar til afsted

Nu sidder jeg ved computeren og ordner de sidste ting, inden jeg og Malene drager sydpå - destinationen lyder mere præcist på Gran Canaria.

Jeg og Malene har været i byen og hygget os, og senere på eftermiddagen kom Mads og holdt sig til os piger. Jeg måtte smutte kl. 20.30 for at nå fodboldtræningen kl. 21.30, så Malene og Mads hyggede sig bare videre.
kl. 23 cyklede jeg hjem og måtte vaske op - man kan jo ikke bare læsse den store mængde til stakkels Adam - så den tog jeg. Malene kom hjem, og hjalp mig med at pakke tasken (ja, ved godt at det var sent, men....) kl. 01 var vi klar. Men Malene er træt, efter en lang arbejdsdag, så nu er hun gået i seng, mens jeg ordner de sidste ting. Jeg har ikke lyst til at sove, når vi alligevel skal op om ca to timer. Vi skal være i lufthavnen kl 5.

Vi glæder os - det bliver jo en ren afslapningstur - hvor der ingen planer er og der skal bestemt nydes!

Ingen kommentarer: