fredag, april 30, 2010

elsker fridage.....

men er irriteret over, at butikkerne absolut skal være lukket i dag. På mine fridage har jeg tit lyst til at smutte ude og kigge i butikkerne, men har ikke rigtig fået det gjort i lang tid, men i dag kunne jeg have haft god tid til at være udendørs og kigge rundt, men ej....

Nåmen, fik da ordnet meget andet, men som regel er det noget praktisk som oprydning i lejligheden og at skrive en masse mails, i forbindelse med Døvania. I lørdags var det generalforsamling, og jeg er så ikke længere bestyrelsesmedlem, men blot 2. suppleant for at kunne vejlede den nye bestyrelse, og at færdiggøre mine opgaver. Jeg har haft mange ting i gang, i forbindelse med Døvania, og de skal afsluttes- og det er jeg godt i gang med nu, men skal også lige sammen med den nye bestyrelse, finde ud af hvordan min rolle skal være, som den anden suppleant.
Selv om det har været rigtig spændende at være med i bestyrelsen, er jeg glad for at ikke fortsætte men i stedet få andre og nye udfordringer på andre plan! Jeg skal også bruge tiden bedre på mine egne projekter, for de har bare været på hylden i alt for lang tid - det duer jo ligesom ikke i længden!

Iaften skal jeg til fest - og regner med at tage til fælledparken i morgen for at fejre 1. maj, håber bare det bliver et superlækkert vejr!

Ingen kommentarer: