fredag, april 02, 2010

Hej Belgien... på gensyn Danmark!!

Om ca. 12 timer står jeg i lufthavnen for at mødes med andre piger og vente på at flyve til Belgien... Glæder mig til en mini-weekend, hvor det handler om fodbold, internationalt hygge, fester og at være off fra Danmark.





Og desuden, så har jeg glædet mig til at det skulle blive 2. april. Det er helt sindssygt hvad folk vil narre de andre til med aprilsnar.
Selvfølgelig er det hyggeligt at drille de andre med nogen gode aprilsnar, men når det ligefrem skal på Facebook, med at man er i et forhold, ikke i et forhold, forlovet eller hvad nu man er, eller skriver at man har nyt job i udlandet og meget andet, hvor alles ´nyheder´ ligner hinandens. Det var langt mere fedt, dengang man gjorde mere umage for at finde en god aprilsnar til de rette personer og det virkede mere personligt... Nå, men det er 2.april nu, så nu skal jeg ikke tænke mere på med alle de platte aprilsnar.
God påske - vi ses i næste uge!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vi ses i lufthavnen om et par timer :-)
Knus, Metto