søndag, maj 02, 2010

Hyperaktivitet og effektivitet....

... det er, hvad jeg har været på denne dejlige søndag. Jeg har været oppe og trænet styrketræning sammen med Mette her til formiddag, og senere var vi henne i Frederiksbergcentret for at shoppe lidt, samt handle ind til hele ugen.

Hjemme gik jeg straks i gang med at bage dej til hjemmelavet pizza, og nu venter der os to lækre pizzaer i ovnen. En pizza med skinke og ananas, og den anden med corzio og peberfrugt.
Søndage er nemlig herlige, at jeg er begyndt at bage lidt og nyde at være hjemme og lave lidt dit og dat. Ingen faste planer, efter altid en travl uge.

Jeg er stolt af, at jeg tog træningen i formiddags, for jeg missede den i går - for megen alkohol og for lidt søvn = mistet træningstime. Jeg håber ikke at jeg misser for mange timer fremover, men kun af og til. Men det var nu en hyggelig fest, hvor jeg først kom hjem klokken 5, og i går var jeg i Fælledparken og nød det gode stemning sammen med tusindvis andre, med lidt akolhol og for meget frisk luft.
Da jeg kom hjem, blev jeg bare alt for træt og besluttede mig for at droppe en bytur. Jeg gik måske ikke glip af meget, da de fleste tog til den glade gris, hvilket jeg jo har været i nogle gange. Det meste positive var, at jeg var frisk da jeg vågnede op i morges og tog træningen.

Nu skal jeg nyde pizzaerne og nyde resten af søndagen - måske med tvet eller wii.

Ingen kommentarer: