søndag, september 04, 2011

Deafshoot

I går blev København godt brugt igennem. Vi var ca. 27 som deltog i DDUs deafshoot - et fotomarathon for døve, som varede 12 timer, fra kl. 10 til 22.
Selv om jeg ikke interesserer mig så voldsomt for fotografering og at det altid var bare rejsebilleder eller festbilleder, jeg tog i tidens løb, var det alligevel sjovt at være med og prøve mine manglende kreative sider af. Det endte med 12 forskellige billeder, som blev overraskende til nogle fine billeder. Dagen var også hård, da man hele tiden var på, og skulle finde på ideerne til 12 forskellige emner, og så tage billeder ud fra emner.
Jeg glæder mig til den 24. september, hvor vinderen af konkurrencen offentliggøres, samt forhåbentlig se andre deltageres billeder.

1 kommentar:

Bianca sagde ...

Og jeg glæder mig til at se dine og andres! Bliver dog ikke d 24 men heldigvis bliver billederne i huset et stykke tid! Så tager jeg og pigen derinde og kigge. :D