torsdag, september 01, 2011

Velkommen, september..

Tiden er fløjet hurtigt afsted, at det føles en smule forkert at det er september måned nu. August måned er gået, alt for hurtigt, og med alt for mange begivenheder. Selv om jeg vidste at der ville komme en masse planer efter sommer, men havde slet ikke forventet at det ville ske så MEGET - at der har været så meget.

Der sker meget på arbejde. Vi er to arbejdsplads som fusioneres, og det tager tid, med nye planer og kolleger. Vi har samtidigt fået nye kolleger. Skal sige farvel til nogen enkelte kolleger. Fået nye opgaver. Mange overvejelser og diskussioner på den nye arbejdsplads. Måske flere møder. Udfordrende og varierende arbejdsopgaver.
Jeg havde før været bekymret om det ville være godt at vi flyttede til Glostrup. Det er stadig så nyt, men det har indtil videre ikke været dårligt. Jeg er hurtigt vant til de lange cykelture og det er det, jeg nyder allermest af.

Arbejder også forsat meget på Absalon - og det skal jeg bestemt ikke blive ved. Det har jeg ikke godt af. Jeg vil trappe mig lidt ned med timerne, men først efter jeg har været i Australien. Indtil da har jeg brug for alle pengene, jeg kan tjene (eller få - håber forsat at nogen har lyst til at donere lidt penge til os).

Det med sport, har jeg næsten opgivet og det er ikke min passion længere - ikke på samme måde, som det har været før. Sport gør mig forsat glad, og når jeg er ked af noget eller føler frustration, så har det tit hjulpet med en løbetur eller en tur i fitnesscentret, men jeg føler bare ikke længere, at jeg har den der motivation, som GØR at jeg bare skal dyrke motion flere gange om ugen, bare for at være i bedre fysisk form, fx. til futsal. Landsholdet forbereder sig til VM. Jeg synes det er feeedt, men jeg har bare ikke det der, med at jeg vil udtages. Det er ligesom en underlig følelse. Jeg tror at det er fordi, jeg har haft så meget andet at se til, at sporten hurtigt er kommet på nr. 89 på min prioriteringsliste. Jeg forsøger forsat at træne - efter hvad jeg kan // har lyst til // eller orker. Træningen giver altid en dejlig følelse bagefter, men FØR træningen, det er ikke det samme. Mon jeg har brug for at prøve noget andet. Måske finde en anden og ny passion.

Og Desperate Housewives + Dagens mand er tilbage! Dejligt med nogle ´sjove og faste tider´ at se til. Jeg satser på at september bliver dejligt, også selv om det sikkert bliver lige så sindssygt som august, men på andre måder.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Spændende men en udfordring med arbejde. Og sport, ja det kan jeg nikke genkendenede til