søndag, september 11, 2011

weekenden der gik...

Weekenden er fløjet hurtigt afsted. Denne her weekend har jeg bare været hjemme (undtagen fredag aften, der var jeg på Absalon og arbejdede). Men har ellers brugt weekenden på at hygge mig med Mette og lavede en tidlig og STOR efterårs-hovedrengøring i lejligheden. Vi fik endelig købt nogle plastike kasser som bruges til at opbevare vores ting i loftet, og få ryddet op i nogle ting, så nu er det meget dejligt at være i lejligheden. Her til aften kom T og hjalp med at vores internet nu skulle virke igen og vi ikke hele tiden skal tænde for modemet.

Derudover, så har jeg fået min energi igen. Jeg har de seneste uger mistet energi og var tit dødtræt om aftenen, og ikke havde lyst til at dyrke sport, men lysten er kommet tilbage så er det bare at komme op på hesten igen. Især denne her uge har jeg for det meste været hjemme og det har hjulpet meget. Det er ikke bare det, men det er også dejligt bare at være hjemme, om aftenen og nyde lidt kvalietstid med min dejlige lejlighed.

Som sædvanlig sker der en masse, og i næste uge skal jeg arbejde i Absalon mandag aften, efter arbejde. Tirsdag arbejde + Døvanias fodboldkamp. Onsdag arbejde + Absalons personalemøde + onsdagsdaten med Desperate Housewives + dagens mand. Torsdag aftensvagt og evt. i Tegnsprogshuset for at følge med det sidste del af valget. Fredag er der landsholdssamling hele weekenden. Så bliver ugen HURTIGT brugt.

Ingen kommentarer: