torsdag, september 15, 2011

Det store valg...?!?

Lige om lidt skal jeg til rådhuset og give min stemme. Jeg har på den seneste tid haft lyst til at stemme blankt - bare fordi jeg ikke ved, hvem jeg skal stemme på og hvilken parti, der passer bedst til mig. Jeg synes at dette valg har været så forvirrende og jeg er ikke blevet klogere af dansk politik - og tror aldrig jeg bliver det. Jeg har godt nok ikke fulgt så MEGET med i dette valg, men hvor skal man så starte? Jeg føler også at politikerne ikke har præsenteret det, de skal og ´bevise´ hvad eller hvordan de vil regere Danmark, men i stedet påpege hvad et andet parti gør forkert eller ikke har de rette holdninger.

Men det ender med at jeg stemmer på det samme som jeg gjorde sidst - jeg ved selv ikke om det er et godt valg, men det passer vist på mig bedst lige nu. Hvis det røde fløj vinder, hvilket de fleste af os håber på, så er jeg spændt på udviklingen og håber kun uanset hvem der vindet valget, så er det kun på de rette veje. Det har vi allesammen brug for.

Men I må allesammen have et godt valg - og måske ses vi på Brohusgade i aften. Der vil være storskærm af valget.

Ingen kommentarer: