søndag, december 23, 2012

For et år siden...

For bare et år siden var vi i Australien og påbegyndte vores downunder-eventyr. I går havde jeg og Mette vores egen juleaften, da vi ikke holder jul sammen i år, og vi snakkede om hvor vildt mærkeligt det er at ikke holde jul sammen, samt at ikke holde jul i et varmt land, ligesom vi gjorde sidste år. Vi kan godt lide at rejse i julen, fordi det er sjovt at se hvordan de andre lande holder jul + og så får vi samtidigt kulør og energi på andre måder.
I år er det anderledes, vi venter med at rejse til varmt land til januar, så nu er det noget vi ser frem til om 3 uger. Vi skal til Cuba i tre uger, os to og en rigtig god ven.

Lige om lidt skal jeg og Mejdal med tog, snuden mod Jylland. Først skal jeg være hjemme ved far, hvor bedstemor og fars lillebror kommer, hvor vi fejrer lillejulaften. I morgen skal jeg og lillebror videre til vores mor og fejrer jul der. Jeg har set i nyhederne, at der er kommet masser af sne til Jylland, så nu glæder jeg mig til at få en hvid jul, med det hele. Pyntede juletræer, med julegaver under, dejlig julemad, godt selskab og gåture i det hvide, og ikke mindst nyder jeg at ikke skulle på arbejde i et par dage.

Hvordan holder I jul i år?


Jeg ønsker jer alle glædelig jul.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Håber du kom helskindet til Jylland! uden alt for våde støvler..

Vi holder jul hjemme sammen min min mor og søskende...