torsdag, december 06, 2012

Træningsstrategi # 4

Det er bare så typisk at når man har en god periode med træning og er supermotiveret til at fortsætte, er man nødt til at holde en pause. Jeg fik mig desvæære en forstuvet fod under en fodboldkamp i søndags, og foden skal en masse hvile.
Jeg holdt mig ellers godt til mit træningsprogram efter NBM, også selv om det var lidt svært nogle gange at komme afsted, men formåede mig at holde fast ved de 3 - 4 træningsdage om ugen.

Nu håber jeg at foden ikke fik en så slem skade at jeg hurtigt kommer mig og kommer hurtigt igen med mit træningsprogram. Jeg må sige at jeg ikke er så god til at håndtere denne kedelige skade, er skiderastløs og er deprimeret over at jeg bare skal sidde eller lade foden få sin hvile. Jeg er også bange for at miste min motivation hvis pausen bliver for længe.

Men trods denne ulykkelige hændelse, så hygger jeg mig i juleræset. Der er julefrokoster alle vegne, og jeg skal i år til 5 julefrokoster. Julenissesjov på arbejde. Æbleskiver. Julepynt. Lys. Sne. Gaver. Julekalender til Mette.



1 kommentar:

Maddy sagde ...

ja det er sååå træls, jeg fik ondt i knæet efter en løbetur sidst, og det er 1,5 uge siden, og jeg er ved at blive tosset! håber at jeg kan komme afsted i weekenden.

Håber dit også hurtig går over

Knus Maiken