tirsdag, marts 05, 2013

Inspiration i madlavning

I et tidligere indlæg skrev jeg, at jeg og Mette satsede på at lave en ny ret (eller nye tilbehør til) om ugen, når vi skal lave mad. Dette har holdt halvvejs. I nogle uger har vi været kreative og fundet på spændende eller nye retter, mens de resterende uger blot skulle overståes med mad, vi kender i forvejen og kun tager få tid at lave.

Min mor er kommet med nogle gode mad-sider på internettet, som har givet mig ny lyst og motivation til at lave nye retter, det må gerne være alt, såsom forret, snacks, bar, is, hovedret eller whatever. Jeg vil gerne lege mere med madlavning noget mere, også selv om det meste af tiden vil jeg bare sidde på sofaen og lade maden passe sig selv i ovnen. Lege med mad, at den smager himmelsk, at invitere gæster noget mere til at prøvesmage min mad, at selv blive inspireret eller inspirere de andre og have spændende mad i madpakken også.

Hvad gør I med madlavningen? Leger I også med mad, eller laver I tit de samme retter.

Ingen kommentarer: