torsdag, marts 28, 2013

Træningsstreagi # 3

Før jul havde jeg haft en god træningsefterår, og havde store planer om at fortsætte den gode og stabile træningsform, lige indtil jeg fik forstuvet min fod. Der måtte jeg ændre lidt i min træningsform, og undervejs havde jeg også mistet lidt af motivation, for mit fokus var på den negative, dvs at jeg var især fokuseret på min skadede fod, og hvad jeg ikke kunne. Efter jul gik det bedre med foden, men foden skulle naturligvis trænes op til den normale niveau og da jeg skulle afsted til Cuba midten af januar turde jeg ikke at træne vildt meget og var meget forsigtig og trænede mest styrketræning.

Derfor ville jeg det anderledes efter jeg var kommet hjem fra Cuba. Nu skulle det være slut, og jeg ville igen op i en god træningsflow. Det betød at jeg måtte aflægge ekstra tid i fritiden til træning og at kombinere træningen med 2 x arbejde, og alt det andet jeg gerne vil nå og lave.

Nu hvor det er gået over en måned siden jeg startede på træningen for alvor, og det er gået rigtig godt.

Billedet fortæller hvor mange gange jeg har været i fitness world for at træne. Jeg træner både konditionsmæssigt og styrketræning, og det har været en stor udfordring at holde til de 4 gange om ugen, som er mit mål, især fordi jeg ikke er vild med fitness.
I uge 10 var jeg kun i centret 2 gange, da jeg trænede fodbold og var med til futsalturnering, så det betød mindre ture i centret og det passede mig fint da jeg kan godt lide vareriende træningsform.

Nu er foråret godt på vej, så det betyder at jeg skal mere ud og løbe. Mit mål her i foråret er at løbe om alle 5 søerne, og at træne mere fodbold, men det er rigtig svært da træningstildspunkterne tit rammer mit arbejde.


Træner I også i fitness World og hvor mange gange om ugen gør I det?

Ingen kommentarer: