tirsdag, september 19, 2006

Min barbære må efterlades...

Hos Mette..

Jeg tager den med i tilfælde af, hvis jeg skal bruge den til opgaveskrivning eller lign, når jeg er hos Mette. Lige i øjeblikket er Mettes barbære til eftersyn og reparation, så jeg, som altid den søde kæreste, vil lade min dejlige og splinternye barbære blive hjemme hos Mette, så hun kan komme online på nettet når hun vil.

Jeg har jo stadig min gamle PC derhjemme, plus en barbære jeg har til låns fra seminariet, så det går nok!

2 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Du er faktisk næsten for uselvisk og god til denne verden. ;-)

Anonym sagde ...

Ja, ikke? :) Syntes bare at det ville være synd for Mette hvis hun ikke har mulighed for at bruge computer, når jeg faktisk har tre computere. Selv om det gjorde lidt ondt at hun måtte låne min bedste barbære.