tirsdag, september 26, 2006

Vasketøjet...

At vaske tøj er bestemt ikke en af mine yndlings beskæftigelse! Jeg ved godt at det bare skal gøres og at det er en af vores daglige gøremål. Men det er bare så kedeligt.
Tro mig, hvis jeg skriver, at jeg ikke er så god til det og bliver nok aldrig det - jeg er stort set ligeglad med hvordan tøjet skal vaskes. Jeg putter bare de farvede i en maskine og så de hvide i en maskine. Kan faktisk finde på at blande farverne lidt, hvis der ikke skal vaskes så meget. Bare tøjet bliver rene, så er jeg tilfreds.
Måske lærer jeg det en dag - måske ikke. For mig er det en kedelig beskæftigelse, som skal overståes hurtigt som muligt.

Det var så nemt da jeg var barn. Man gjorde det for mig.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har det lidt på samme måde - og jeg fortsætter på samme måde, indtil at der sker en katastrofe (at min yndlingstop bliver lyserød).. så kan jeg måske lære det, men indtil da vil jeg fortsatte med at blande farverne ;)

Anonym sagde ...

Lige præcis! Og jeg tror da på at det ikke sker for os, indtil det modsatte sker *G*

Vi har da meget andet sjovt at se til end at spekulere for meget på hvordan vasketøjet skal sorteres.

Lizelotte sagde ...

Sjovt nok er det den eneste slags husarbejde jeg rigtig nyder - kan godt lide fornemmelsen af det rene tøj, og duften.

Men at STRYGE det ... det gider jeg ikke...

Anonym sagde ...

HA, HA, Christina.
Jeg kan godt lide dit udtryk "man".
Det var jo primært nok din mor:-)

men iøvrigt har jeg bemærket at mange taler om sig selv som "man" altså i tredje person. Det synes jeg er mærkeligt, i stedet for at sige jeg.
FAR