søndag, oktober 22, 2006

Trættende søndag..

Dem, der kender mig, ved godt at jeg elsker at sove længe, specielt i weekenderne og når jeg har været til en fest, skal jeg bestemt have en ordentlig søvn. Også selv om man egentlig ikke får de bedste og velbehandlet søvn efter en bytur.

Jeg var til fest i går, og kom i seng kl. 7.15 i morges! Så I kan gætte, at jeg gerne ville sove mange timer, engang til eftermiddag. Men til min satans, men dejlige kæreste, valgte at drille mig kl. 10 i morges!! Hun vækkede mig ved at kilde mig, og det blev hun ved indtil jeg nogenlunde vågnede op og snakkede med mig, selv om jeg ikke var klar i hovedet. Underligt. Men den pige fik mig sgu til at vågne efter hun lavede morgenmad til mig 20 minutter senere.

Så 3 timer har jeg sovet, og har været træt hele dagen, men fik da lavet noget for at ikke falde i søvn :0) Men jeg kommer helt sikkert til at sove rigtig godt i nat!

3 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Tænk at hun kan få dig op på den tid efter en fest - uden du bli'r sur .... imponerende :-)

Anonym sagde ...

Lotte, ja utroligt jeg ikke blev sur på hende, men lidt irriteret blev jeg da :) Men vi fik da hele dagen sammen, trods mit træthed.

Anonym sagde ...

Jeg synes bestemt du skulle ha noget ud af dagen... Vi kan ikke ha du liger og sover dagen væk vel?!;-) Samt skulle du hjælpe med vaske tøjet.. *GG* Du har godt af det min skat...
Men synes nu osse det var dejlig at ha nogen dejlige timer med dig, end du bare lå der og sov til lang ud på dagen...
Knudsen