torsdag, januar 18, 2007

*Hopper af glæde*

bare ved tanken, at jeg kun har to uger tilbage af skoleperioden! Jeg er simpelthen kørt så træt med seminariet, at jeg fatisk tæller skoledage. Jeg har kun 4 skoledage tilbage, med mindre der sker noget andet.

Jeg glemte den prøve i tirsdags, udsatte med at lave den mini-opgave, havde den største lyst til at pjække hele måneden, NUL læsning og sjuskede forbedrelser er nok til at indse, at jeg trænger til en PAUSE. Det har vi alle i mellemtiden, og det er okay. Jeg har bare fået nok nu. Jeg ved, at jeg kommer til at savne at være på seminariet igen, bare efter en tid :o)

Det er hårdere at passe seminariet, når man mindst har lyst til det, end jeg havde troet. Men der er kun fire skoledage tilbage, så jeg klarer det. Det bliver jo ikke flere prøver *G*

1 kommentar:

Lizelotte sagde ...

En stor opmuntrende hep-hep hilsen fra din onde stedmor ...