søndag, januar 21, 2007

Mere livligt i uddannelsen

Efter en tid med ansøgninger til forskellige praktiksteder, dialog frem og tilbage mellem døvekonsulenten og sagsbehandleren, interesse fra to praktiksteder og millioner af mails fra mit seminarium gav det endelig bonus!

Torsdag den 1. ferbruar skal jeg starte i praktik på et elevhjem i København Ø, og skal være der frem til sommer. Jeg får med unge mennesker at gøre, og det har jeg ikke prøvet, så det er bestemt noget, jeg ser frem til. Noget nyt og udfordringer i uddannelsen. Jeg håber også i denne forbindelse finde på nogle idéer til min BA-opgave til efteråret.

En ting, jeg kan sige nu: JEG GLÆDER MIG!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fedt at du fik lov til at være i praktik der, fordi du var jo i tvivl om du kunne komme ind :-)
tillykke!!

Anonym sagde ...

FEDT at du endeligt fik endelig svar - dejligt dejligt. Det blir rigtig spændende!!

Lizelotte sagde ...

SPÆNDENDE - til lykke med det, Christina!

Anonym sagde ...

tak, tøser.. Er også rigtig glad for det. Er bare så spændt på praktikken nu! :)

Bruno sagde ...

Tillykke!
Det bliver ikke værst med en tid i hovedstaden.
Vi ses onsdag/Far