tirsdag, februar 27, 2007

Blev fejret

i stilhed..
Jeg er ikke så vild med mine fødselsdage, og især at jeg skulle fylde år på en mandag, havde jeg ikke lyst til at fejre det med manér. Jeg skulle til indkald på seminariet i går, så jeg tilbragte min fødselsdag på skolen om formiddagen, bagefter skulle jeg cykle ca 13 km - til Odense S for at aflevere min internet modem og tilbehør, ellers skulle jeg betale 1000 kr - så nej tak, jeg cykler hellere..
Jeg tog hen til min lejlighed, og se om alting var ok, tog til banegården og tage et tog til Roskilde, og fejrede dagen med en god middag og afslapning atmosfære om aftenen med dæmpet lys. Så det var en god dag, trods alt.

Jeg fik et gavekort til en omgang massage og Elizabeth Arden parfume og body lotion fra Mette, så jeg har fået nogle gode gaver. Glæder mig til at bruge gavekortet, så jeg kan få den velfortjente massage!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med de 25 år!

Knus Helle

Anonym sagde ...

Tilløk! Bedre end sent, he he! Du bliver altså 1/4 århundrede gammel =)

Doug