mandag, august 20, 2007

Bachelor: Opstart

Så kom dagen, hvor jeg frygtede mest: Bachelor-opstart, hvor jeg nu skal bruge 10 uger på at læse, skrive, finde litteratur / teori, fordybe mig, svare på problemformulering og kæmpe mig igennem skriveblokninger, der kommer undervejs.

Jeg var til BA orientering i morges og haft min første vejledningstime, og det gik fint. Mit nervøsitet er mindre end i morges. Jeg skal nok klare det og få pudset en fin opgave, men de næste 10 uger bliver nok en smule helvede for mig :o)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Held og lykke:-9

Knus Lise

Bruno sagde ...

Hej, og tak for sidst.
Bare klø på, nu kan du jo se målet forude :-).
FAR

Anonym sagde ...

Held og lykke.... Du skal nok klare det super, selv om det bliver nogle kampe undervejs.

Anonym sagde ...

Du klarer det sikker godt, bare klø på :-)
Det varer jo ikke længe før du er færdig med din uddannelse :-)

Anonym sagde ...

Mange tak, alle sammen. Jeg ved godt, at jeg klarer det godt, men det er jo ikke så nemt at komme i gang.

Har heldigvis 10 uger.

Anonym sagde ...

Klø på, Chris! Ønsker dig held og lykke med BA.


/Doug