torsdag, august 23, 2007

Serie-nørd

Jeg er godt klar over at jeg er så nørdet når det drejer sig om tv-serier. For tiden nyder jeg The O.C når jeg vil have selskab lige før jeg sover. Når jeg nu tænker over det, har jeg set en række serier, som jeg her vil prøve at remse op.

1. Hænderne Fulde - serien, hvor jeg sukkede efter John Stamos - ham der spiller Jesse
2. Kaos i familien
3. Growing Pains
4. Blomsterbørns børn - Michael J.Fox er sjov i den!
5. Singles
6. Beverly Hills
7. Melrose Place
8. To fyre, en pige og et pizzaria
9. Friends - den vil altid være en af min yndlings! Elsker bare Chandler, Joey, Monica, Phoebe, Ross og Rachel
10. The O.C
11. Sams Bar - jeg købte sæson 1 og 2, bare for at se hvad det skete i starten, da jeg lånte Lines sæson 3.
12. Frasier
13. Desperate Housewives
14. One Tree Hill - har alle fire sæsoner. Det skete, bare ved at jeg så et spændende afsnit på tv3 og ville se dem alle pludselig.
15. Skadestuen - det var mest pga. den lækre George Clooney
16. Glamour - det skal lige siges at jeg IKKE ser den mere.
17. Horton-sagaen - jeg vil nødig indrømme det, men så den fordi jeg var enormt nysgerrig, men det gik over, da jeg startede på HF.
18. Spin City
19. L word
20. Anna Pihl
21. Krøniken - fantastisk tidsperiode fra 1950erne til 1970érne.
22. Malcolm I midten
23. According to Jim
24. three of Kind
25. Fingrene væk fra min teenagerdatter
26. Will og Grace
27. Roswell - husker den, fordi jeg og Cat havde nogle sjove stunder da vi så den
28. Strengt fortroligt
29. Rap fyr i LA
30. Dawsons Creek

Ok - ok. Nu er jeg nået til 30, og der er sikkert mange flere, så jeg stopper her, før jeg synes at jeg bliver for MEGET en serienørd. Men det er egentlig hyggeligt at følge en serie op, men lige så trist at afslutte serien. Jeg var nærmest sønderknust, da Friends sluttede, men det var også bedst for at legen kunne stoppe mens den var god.Men heldigvis har jeg alle afsnittene på hylden.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hov, hvor er The X-Files på listen?

Den nye serie, Heros, er en herrefede serie om de unaturlig kræfter hos folk. Heros er lige kommet til Danmark. Så kan jeg opfordre dig se Heros på Kanal4. Du vil bliver fanget i Heros :)


/Doug

Anonym sagde ...

X-Files hedder også Strengt Fortroligt, så den er med på listen kan jeg se.

Heroes er også rigtig spændende. Kan slet ikke vente med at se resten. Sæson 2 er snart klar i USA.

Hvad med Ally, Greys Hvide Verden og alle krimi-serier (CSI, Alias, osv) ?

ulrik

Anonym sagde ...

Doug, har nemlig tilføjet X-files ;) den hedder bare strengt fortroligt.

Har set et par afsnits af Heros, jeg g Cat købte serien da vi var i Kina, så vi har været hurtige.

Ulrik - velkommen til mit univers! Og de serier, du nævner, har jeg desværre ikke set. Jeg er ikke til krimi. ved ikke hvorfor, men ser da Forbrydelsen på DR1, men den vises jo ikke i øjeblikket.

Anonym sagde ...

Welcome to my world! Som du ved er jeg selv en serie-nørd! Specielt Friends, hi hi. Du glemte måske Home Improvement med nuttede JTT som du har engang været vild med :D
Hvad med Sex and the City? ;)

Knus Camilla

Anonym sagde ...

Jeg set alt dem du har remset op, og sikkert 30 mere... Altså hvor mange timer kunne der egentlig været brugt til noget mere fornuftigt? ;-)

Du glemte teenageklassikeren, Beverly Hills 90210!

Anonym sagde ...

Ups.. Du har skrevet den... Overså den lige.

Anonym sagde ...

Wow 30 serier - jeg troede at jeg var en serienørd og så har jeg knap set halvdelen af dem du opremsede :-) Har kun holdt mig til Friends og Desperate Housewives på det seneste og de to serier bliver jeg nok aldrig træt af. Jeg mindes også de unge dage med Hænderne Fulde (hvor jeg også sukkede efter John Stamos), Kaos i Familien og BH 90210 :-)

Hvad med Baywatch?

Anonym sagde ...

Ups, det er naturligvis mig der har overset Strengt Fortroligt alias X-Files.

Hvilke serier følger du med i dag?

Og hvad med The King of Queens med ægtepar Doug og Carrie?


/Doug

Anonym sagde ...

Ja, jeg glemte Home Improvement, King of Queens, Sex and the city og jeg er også temmelig sikker på, at jeg glemmer mange andre :)

Det føles måske mange, men hvis man tænker på, at jeg har set serierne siden jeg var 12, er det faktisk ikke så slemt.

Helle- hvis du stadig sukker efter John Stamos, kan du se ham i Skadestuen. Han er med i den nyeste sæson. Han ser stadig kanongodt ud!

Anonym sagde ...

Skat du har også glem L-word og Anna Phill.

Anonym sagde ...

ok havde så lige overset de begge var på listen..;-)

Lizelotte sagde ...

Åååh Roswell ... ham der Max-tingen var da også nuttet??

Og JA - vi kan li' George Clooney, kan vi :-)

PS: Jeg viste billede af din far til en gl. klassekammerat - han sagde: Han ligner da ham der ... ham der ... Richard Gere!!

Anonym sagde ...

Lotte, synes du også at far ligner Richard Gere? Jeg har aldrig tænkt på det. Mon det skyldes det grå hår? :)

Lizelotte sagde ...

nøøøøh måske lidt. Det grå hår ligner godt nok, det er rigtigt :-)

Jeg synes vist mest han ligner Bruno :-)