mandag, august 13, 2007

En katastrofe?




Man kan sige, at et lille værelse på ca 15 kvm kan føres til en katastrofe på få minutter! Det varede ikke længe før jeg kunne levere en mindre bombe over mit værelse og efterlod det, da jeg skulle til Jylland.



Da jeg kom hjem igen, havde jeg helt glemt, hvor slemt jeg havde rodet værelset til, og måtte indrømme over for mig selv, at det ikke lige var rart at komme hjem til sådan noget. Men efter en laaaang måned havde man jo bare ikke lyst til at lægge tingene på plads straks. Men det vil jeg gerne gøre nu :)

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Gudskelov at tider med små værelser er forbi for min vedkommende. Ville ærligt talt ikke kunne proppe alt min ting, samt en kæreste med en baby i en 12-15 kvm.

Jo, ´mindre værelse er, jo lettere er det at det ser rodet ud. Så man rydder pænt op, hver dag. Men ikke altid man gider.

Anonym sagde ...

Lidt rod er der da plads til i livet, når det ikke er for evigt :-)