mandag, januar 14, 2008

Arbejde-tanker

Lidt opdateringer om eksamener:

Pæd/psyk eksamen bestået
Dansk opgaven afleveret

Mangler nu at forsvare dansk eksamen og BA-opgaven, så er jeg omsider færdig efter flere måneders kedesomhed. Sorry, men det må ud. Jeg må ærligt sige, at jeg keder mig med opgaveskrivninger og eksamener, at min motivation slet ikke er at finde i øjeblikket.

Min lyst til arbejdsmarkedet er sjovt nok blevet større på de seneste måneder, og nu vil jeg overveje småt at finde efter jobs, vikar jobs eller tilfældige jobs. Det behøver ikke at være et pædagogisk arbejde, bare et arbejde jeg kommer til hver dag, med nye ansigter, nye og friske arbejdsopgaver der ikke minder om opgaveskrivninger.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fedt - nu begynder du at kunne se en ende på de opgaveskrivninger - jeg hader det også. Men godt gået!

Anonym sagde ...

Velkommen til arbejdsmarkedet!

Torsten