fredag, januar 11, 2008

Det lykkedes

mig at få skrevet 5 sider!

Jeg har haft en kedelig uge med opgaveskrivning. Jeg havde slet ingen lyst, motivation og energi til at skrive danskopgaven, selv om den kun skulle fylde 5 sider. Jeg måtte kæmpe med mig selv, og efter mange bøger og inspiration fra noterne i dansk timerne, fik jeg omsider opgaven skrifligt.

Lige nu er jeg ligeglad med, at om opgaven er opbygget rigtigt, om jeg har brugt teorien rigtigt, om jeg har skrevet for lidt eller mine pædagogiske overvejelser er gode nok. Jeg vil bare aflevere opgaven på 5 sider til tide. Jeg skal forsvare opgaven mundtligt, så den skriftlige del kommer ikke at blive altafgørende.

Jeg vil bare nyde weekenden nu, uden at tænke på opgaven mere. Hvis jeg består danskopgaven og pæd/psyk (har ikke fået karakter endnu), så mangler jeg kun BA, og det gør mig bare så glad :)

Ingen kommentarer: