mandag, januar 21, 2008

Motion 3. uge

Som alle ved, har jeg kæmpet med min vægt i årevis. Jeg vil gerne tabe mig, og det er gået meget stille med mit vægttab de sidste tre-fire år. Jeg har tabt mig, men bare et par kilo i en periode, så står det bare stille og stabilt. Igen et par kilo af, igen stille.. Sådan vil det måske gå for mig, måske får jeg gjort noget ved tabet yderligere engang.

Men jeg lovede mig selv mere motion i 2008, og jeg kom desværre skævt ind i 2008 med lidt motion den første uge. Den anden og tredje uge gik bedre, og min tredje motion var sådan med fem dage med motion.

Mandag: Spinning en time med fodboldholdet
Onsdag: to timers volleyball
Torsdag: en times fodbold med nogle døve piger og senere 1½ fodboldtræning
Lørdag: Fodboldstævne i Odense
Søndag: Futsal-fodbold, to kampe, med mit fodboldhold

Sådan håber jeg at det vil gå her i vinteren og foråret! Træning 3-4 om ugen, om så det er fodbold, volleyball eller ture over fitness.dk er jeg ligeglad med, bare jeg får bevæget mig med glæde (og gerne med bolde!).

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er imponeret over dig, at du bruger så megen tid på motion, sådan skal det være :-)
Fortsæt det gode arbejde!!

Bruno sagde ...

Halløjsa.
Hvad synes du om spinning?
Godt med masser af motion, bare klø på alt du kan og har lyst til.
Kram FAR