tirsdag, januar 22, 2008

det lykkedes

mig at bestå dansk eksamen i dag....! Jeg har tidligere skrevet, at jeg ikke havde lyst eller energi til mundtlig del, som foregik i dag. Men nu er det overstået, og jeg er glad.

Nu mangler jeg bare BA - har ikke fået en dato endnu - men det kommer. Jeg skal bare holde fri resten af ugen, så starter jeg stille og roligt, forhåbentligt i næste uge, med at finde litteraturbøger frem igen, læse min BA igennem og sortere fra, hvad jeg mangler og skal fokusere på.

SÅDAN!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

SÅDAN!!
Nu kan du koncentere dig om andre ting ;-) Come on, søde..
Kram

Anonym sagde ...

SÅDAN!!!

Tillykke - hvor skønt ikk... Nu er du snart ved at være der

Bruno sagde ...

Tillykke (igen:-)
Dejligt at have det overstået? Der er lys for enden af tunnellen.
/FAR

Lizelotte sagde ...

Godt gået Christina!!