mandag, oktober 20, 2008

Abercrombie & Fitch

ABERCROMBIE & FITCH KOMMER TIL KØBENHAVN :)

Tøjmærket Abercrombie og Fitch, som jeg lærte at kende da jeg var i London i maj, har eksisteret mere end 100 år i USA og kan ses i butikker i de fleste storbyer. Butikken i New York har i hele 4 etager og et hav af muligheder af Abercrombie-tøjet.



Jeg kan godt lide at gå i en Abercrombie-butik, fordi det dufter altid godt. Personalet er søde og mændene ser godt ud. Tøjet er lækre. Jeg købte en t-shirt med hjem fra USA og var faktisk lidt ked af det, for ville have købt lidt mere fra butikken.

Nu behøver jeg ikke at spekulere over om jeg skal bestille tøjet fra internet eller at tage over til London igen. Butikken åbner nemlig i Købernhavn i løbet af foråret 2009!

Endnu en grund til, jeg er glad for København. Ligeledes grunde til, jeg kan gå til shopping!

Ingen kommentarer: