søndag, oktober 12, 2008

The end of the USA trip

Så er vi på den danske jord igen. Vi landede i går kl. 12.45 og var ved mig ved 14 tiden. Det første, vi bemærkede da vi kørte i taxa fra lufthavnen til lejligheden i Amager, var det ALT for stille i trafikken. Så stille, at det faktisk nærmest var lidt for ubehageligt. Vi så heller ikke så mange mennesker.

Men vi har det rigtig godt begge to, men vi er selvfølgelig også meget trætte. Jeg har været i aktion kontant efter hjemkomsten, så jeg glæder mig til at komme hjem til Mette i aften og får mig en rigtig søndagsaften under dyner foran TV. Jeg var nemlig til fest i går aftes, vi fejrede Charlottes 25 års fødselsdag. Og i dag var jeg været oppe og set kampen mellem Døvania og Globen Sport, der endte uafgjort.


Vores tur til USA har været rigtig fedt og oplevelserigt, at vi lige skal have det hele med i løbet de næste par dage. Vi har kørt med bil tværs gennem USA i 5 uger, brugt en uge i New York og sovet ved forskellige steder. Små og store oplevelser kom til under hele turen.

Ingen kommentarer: