fredag, januar 09, 2009

Brilleabe Christina

Sådan følte jeg det i ca. 10 minutter i dag, da jeg og Mette var i en brillebutik for at kigge efter nye briller til mig.
Jeg har længe talt om at få mig nye briller - den som jeg bruger nu, er efterhånden ved at blive 10 år gammel.

Vi fandt en rigtig flot briller til mig, som jeg gerne vil have, men den skal bare have en anden type glas i, så der skulle tages synsprøve på mig, hvilket passede mig godt, eftersom jeg ikke havde taget synsprøve sidst jeg var barn.
Kvinden, som hjalp os, ville ikke bruge den almindelige synsmaskine, da jeg skulle besvare på nogle spørgsmål og det ville være besværligt, så jeg skulle have en tyk en gammel briller på, og få testet forskellige styrkeglas i. Mette grinte. Jeg følte mig godt nok en kæmpenørd!

Men pyt, jeg ved at jeg ser godt ud med de nye briller! Dem får jeg desværre om 14 dage, men det er i hvert fald noget, jeg ser frem til at hente og bruge.

Ingen kommentarer: