mandag, januar 26, 2009

Det er utroligt, hvad ens energi-nievau kan ændre sig så meget i løbet af én dag.

Jeg havde planlagt, at min søndag skulle bruges til noget fornuftigt: Morgenmad sammen med Cathrine, inden hun tager til Oslo, så hjem og ordne mange småting, tage op til fitnessdk og ordne de fandens mange papirbunke, jeg har.

Men jeg drak en masse i går til personalefest ved Absalon ungdomsklub, og kom hjem først kl. 5 i morges. Spiste dog morgenmad sammen med Cathrine og fulgte hende til lufthavnen, men var noget helt smadret, da jeg kom hjem og faldt i søvn i tre timer. Da jeg vågnede op igen, føltes det som om jeg ikke kunne rejse mig op af sengen og sagtens bare kunne sove til i morgen.

Men heldigvis ændrede det sig: Jeg blev frisk efter at have spist aftensmad (nogle rester, som reddede min søndag!) og kunne bare gå i gang med tingene, jeg havde planlgt og er nu tilfreds med resultatet. Jeg er nemlig færdig og sparer nemlig at gøre så meget i morgen.

Klokken er nu 1.35 - og nej, jeg skal ikke på arbejde i morgen. Men ja, skal en masse. Vil gerne op til skattekontoret og få kontrolleret om mine skatteoplysninger er korrekte, samt at indtaste de nye oplysninger. Derefter håber jeg, at jeg får tid til at kigge på fodboldstøvler og sportsbh, ellers kalder DDU-kontoret hele eftermiddagen, med lidt frivilligt arbejde og lederkursus-møde. Klokken 18 er der fodboldtræning.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hold da op du har travlt kvindemenneske :)