onsdag, januar 14, 2009

Så er de taget afsted..

mine kære tre frivillige.

Thomas, Søren og Mette er her til morgen taget med flyveren til Ghana, hvor de i de næste tre uger skal mødes med den ghanaske styregruppe og sammen forberede et workshop med oplægs. Så skal de holde workshoppet i fem dage, være med til deres generalforsamling og til sidst evalueing.

På mange områder er jeg lettet - min arbejdsbyrde i styregruppen er straks blevet meget bedre, har haft meget at se til i forbindelse med forberedelse med styregruppen, i samarbejde med DDU, den ghanaske styreguppe, de tre frivillige og ikke mindst har vi alle sammen brugt meget af tiden på at lave forskellinge ting, indsamle ting og holde møder på kun tre måneder.
Jeg følger e næste tre uger med den store spænding, men er faktisk også glad for, at jeg nu kan fokusere på andre ting, som jeg føler, jeg har forsømt på den sidste tid.

Ingen kommentarer: