søndag, januar 11, 2009

Jeg er blevet forelsket..

sgu er jeg.. Jeg og Mette er på boligjagt i øjeblikket, og i dag var vi ude med vores cykler rundt i København og kiggede i fire forskellige lejligheder.

Vi var først i Kongens Nytorv og kiggede på en toværelseslejlighed på 98 kvm. Den ligger meget godt, har et superlækkert køkken som jeg bestemt vil komme til at tilbringe meget tid i, hvis det var billigt at bo der.

Bagefter cyklede vi videre til Vesterbro. Der var en treværelseslejlighed på 91 kvm - og egentlig ikke en dårlig en. Kun toilettet bekymrede mig, men det kunne nemt ordnes, hvis det var. Andelsprisen ville vi havde forhandlet, hvis vi ville have lejligheden.

Så kom turen til søerne - Nørre Søgade - området er fantastisk, med udsigt til de mange lange søer og man kan bruge søndagene til at gå lange ture.
Da vi var inde i lejligheden, gik det ikke længe, før vi kunne indse at vi faldt for den. For dens charme. En hyggelig treværelseslejlighed på 67 kvm. Et sødt køkken, to små hyggelige rum og et stort soveværelse og et fint toilet med badekar :)
Den måtte vi da have. Men det må tiden vise sig.

Jeg spildte ikke tiden og tillod mig at tage billeder imens vi var ved søerne.





Ville det ikke være lækkert at bo der - nyde at kunne gå ture der - og bare være i nærheden af alt. (nogenlunde da).
Den sidste lejlighed, vi så, lå det ydre af Østerbro. En toværelseslejlighed. Men den faldt ikke i mit og mette's smag. Heller ikke området, hvor lejligheden lå, ca 5 minutters gang fra Nordhavn st.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

lækkert, skønt at være forelsket igen ;) spændende at se hvad det bliver til

Anonym sagde ...

Ret flotte billeder du har taget. Bestemt et hyggeligt sted.


/Doug