tirsdag, februar 10, 2009

Dagens spillere

Blev mig og Kathrine.
CBFs traenere plejer at udpege en af os til at vaere dagens spiller, ud fra at have arbejdet saa flot. I gaar var det saa mig og AK. Mig fordi jeg arbejdede flot for at prove nye tekniske provelser og at jeg kunne drible med bolden uden at skulle se paa den samtidigt. AK fordi hun ogsaa arbjedede flot og saa blev hun paa banen meget laenge, efter vi havde fri. Hun traenede selv med bolden.

I gaar aftes saa vi en kort video om gadefodbold. Folk hernede er bare vilde med at spille fodbold, de betragter fodbold som en leg, hvor de spiller det overalt, paa gaden, gaarden, stranden eller whatever. De kan bare der der tricks med bolden! Det var fantastisk at se.

Her til formiddag havde vi en lille udflugt, til et lille vandfald, med klippe. Det er ca 20 minutters korsel fra CBFs traeningslejr, og her gik vi en lille tur paa ca 2 km, med smuk udsigt smaa bjerge og saa skulle vi vandre lidt, igennem klippene, for at kunne komme til vandfaldet og badede der. Det var bare saa laekkert!

Nu er vi tilbage til lejren igen. Vi skal om lidt fotograferes i det traeningstoj, vi har faaet fra CBF som gave, derefter bliver det vores sidste traening her paa CBF.
Vi skal nemlig til byen Rio de Janeiro i morgen.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej christina
Det lyder som en fed tur du har derovre.
Her nurser vi om Lasse efter operationen igår, der jo gik godt.
Fortsat god tur. knus FAR

Anonym sagde ...

hej søs overasket over at se mig:-) lyder rigtigt spændende, dernede er meget misundelig..jeg kan ikke engang gå jo..hehe knus brormand

Anonym sagde ...

Bravoo bravoo! Dagens spiller. Du må være glad for at gøre noget godt.

Det har sneet i nat. Skønt udsigt at vågne til og det ser også sødt ud når Ræv går på sneen.

Glæder mig til at høre mere om rejsen og hovedstaden.

knus Bianca

Anonym sagde ...

Ej hvor godt - dejligt med lidt ros ;)