lørdag, februar 28, 2009

Udfordringen....

Jeg er blevet udfordret af Elisa Klejs, mens jeg var i Brasilien! Det er derfor, udfordringen først kommer på nu.

1. Gå ind i min mappe/billeder
2. Vælg den 6. mappe
3. Find det 6. billede
4. Sæt billedet ind på bloggen og skriv lidt om det
5. Send udfordringen videre til dine 5 venner




Det er ikke noget særligt ved détte billede, men dette her har jeg selv valgt, da jeg ventede på at Bianca skulle være klar, så vi kunne tage til byen og mødes med andre engang i slutningen af januar.
Jeg var efterhånden begyndt at få langt hår, så det ville jeg lige få taget billeder af og gemme, for sjovs skyld. Her har I samtidigt også muligheden for at se, at jeg har fået et nyt look (dem, der ikke har set mig i lang tid...).
På billedet har jeg også en smart t-shirt ´Abercrombie & Fitch´, som jeg købte i USA. Det er tidligere blevet blogget om emnet, hvor jeg gav et glædeligt udtryk for at butikken også skal komme til København til efteråret.


Da udfordringen har stået på i længere tid, har de fleste berettet om deres, vil jeg derfor her ikke komme med bestemte bloggere, men i stedet lade det stå som et frit valg. Vil nogen komme med udfordringen på deres blog, ville det være fedt.

Ingen kommentarer: