søndag, februar 22, 2009

Jeg og Mette kæmper for tiden med at overveje og spekulere på hvilken af vores ting skal smides væk, hvilket skal gemmes og hvad skal med i den nye lejlighed. 
Det er ikke nemt! Vi har mange køkkenting, som vi skal kombineres med hendes og mine - jeg synes, at mine er gode, det samme synes hun. Nå, da. Vi begynder så med de nyeste og pæne modeller, nemt nok. Men hvad med resten? Ja, det finder I nok ud af, når vi er flyttet ind :) 

Vi kæmper også med at sortere vores tøj, alle gamle ting hvor det mest er minder, bøger, blade og ting, vi egentlig ikke bruger så tit. Men skal de med? eller er det unødvendigt. 
Det ligger et par kasser hos mig, flere hos Mette. Det ligner et kaos i mit køkken, hvor det mere er tomt i Mettes badeværelse. 

Vi skal virkelig flytte - vi glæder os til at have ét sted at være, os to. 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor dejligt I har fundet jer til fælles sted, men ja det svære er at sortere, hvad skal med i til det nye liv eller rettere nye sted.