mandag, marts 23, 2009

Den store læselyst...

Jeg har ikke haft rigtig lyst til at læse i lang tid, selv om der ligger mange bøger klar til at blive læst. Jeg læste dog lidt, mens jeg var i Brasilien.

Da jeg fandt ud af, at "mænd, der hader kvinder", kunne ses i biografen, fik jeg travlt med at skaffe bogen og læse den, så jeg kunne se filmen i biografen. Jeg forventede, at det ville tage mig lang tid om at læse bogen, når jeg sådan ikke havde lyst.
Men jeg tog godt nok fejl. Trods denne travle periode, jeg er havnet i, i øjeblikket, er det lykkedes mig at læse bogen færdigt. Den er god og jeg fandt den spændende midten af bogen, men synes ikke at dens slutning sagde mig noget. Den er ikke en af de bedste bøger, jeg har læst, men er glad for at jeg læste den. Nu skal jeg bare have set filmen.

Da jeg blev færdig med bogen, skulle jeg bare i gang med en ny. Det blev bogen "vejen til stjernerne", med endnu 550 sider. Jeg læste den på næsten ingen tid.

Kom med en ny bog, tænkte jeg. Jeg har bare lyst til at læse. Jeg er glad for at kunne afledere mine tanker fra alt det, der fylder min hverdag lige nu. Jeg har lige købt "Tro på dig selv", af Ulrik Wilbek. Om jeg læser den, ved jeg ikke, men havde bare også brug for inspiation til at komme videre med min træning. Jeg kan ikke rigtig finde tid til træning. Jeg håber at bogen kan inspirere mig, så jeg kan prioritere bedre.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Har købt den nyeste bog af Camilla Läckberg idag hvis det er noget for dig. :)