søndag, marts 01, 2009

Den der Facebook kan faktisk bruges til noget, selv om den er lidt (meget!) af en tidsrøver.....

Jeg har i dag efterlyst bogen "Mænd der hader kvinder" som jeg kan låne for at læse og senere kunne nå i biografen og se den. Allerede efter ca. halv time har Christian meldt sig, han har alle bindene. Jeg skal dog kun bruge den første.
Vi aftalte, at jeg kunne komme forbi hans arbejde og hente den i morgen. Jeg er heldig, at vores arbejde ligger 5 minutters væk fra hinanden på cykel.

Jeg krydser fingrene for at han husker bogen :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa.

Jeg har læst alle bøgerne og set filmen. Du kan rigtigt glæde dig! Jeg vil lige advare dig, at der i filmen er to bitte små klip til hændelser fra bog nr 2! Ikke stor betydning, men man undres når man ikke har læst bogen.

God læselyst :-)

Knus Helle

Anonym sagde ...

så er det MEGET godt, at jeg har bogen :) Han huskede det!
Er nået til ca 35 sider, så jeg er da startet.