søndag, marts 15, 2009

Weekenden med lidt af hvert...

Jeg formåede at lave lidt af hvert i løbet af weekenden...

Fredag hentede vi nøglen til den nye lejlighed, blev præsenteret rundt og skulle nu overveje, hvad der skal gøres med lejligheden.
Om aftenen var jeg på arbejde i ungdomsklubben. Fik bagefter læst bogen "Mænd der hader kvinder" færdigt. Dejligt. Nu kan jeg jo se den i biografen!

Lørdag var jeg ude hele dagen. Først var jeg ude og spise brunch med Malene på Nørrebro, hvor vi så fik aftalt med Mads, at vi tre skulle mødes og spiste sammen om aftenen på Frederiksberg.
Bagefter var jeg og Mads til Mettes venindes indflyttersfest i Bispebjerg.

I dag, søndag, var vi i lejligheden med et par kasser og forskellige ting. Vi lagde også en halv plan for de næste ugers arbejde med lejligheden.
Bagefter tog vi hjem, hvor jeg straks gik i gang med at pakke, pakke, smide mange gamle papirer ude, se tingene igennem og spekulerede som en gal på hvordan fanden, man kan få alle tingene over til den nye lejlighed.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med den nye lejlighed :-)
Ser frem til at besøge jer og ser jeres nyt hjem!
Knus