søndag, august 14, 2011

Aldrig klar til mandage, når man har dejlige søndage

Efter en dejlig weekend - hvor fredagen som sædvanligvis bestod af arbejde på Absalon. I går løb jeg en tur på 4,5 km og havde derefter nogle hyggetimer med Mads i the City, først ved det italienske marked og bagefter på en hyggelig og økologisk cafe, hvis navn jeg selvfølgelig glemmer. Jeg husker ikke navne godt. Så kaldte en fødselsdagsfest på Østerbro.
I dag søndag var der dømt en dovnedag, hvor vi bare nød hinanden, inden en ny uge truer. Det venter mig en lang uge, med 2 x arbejde, 2 x personalemøder, selvdiscipineret træning (det satser jeg på!), bestyrelsesmøde, evt. Døvania-kamp og landsholdssamling i weekenden.

Og så har det hjulpet, at mor har givet os nogle mad med hjem forleden dag, da vi kom på en kort visit. Hjemmelavet amerikanske pandekager, jordbærmarmelade, hjemmelavet rugbrød og boller.

Ingen kommentarer: